środa, 29 czerwca 2011

receznja Tangle Teezer-rewolucja w przypadku plączących się włosów!




Opis produktu
Rewolucyjna szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów.Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania.
Tangle Teezer jest idealna do masażu skóry głowy, stymulując przyjemne doznania, zwłaszcza dla osób noszących przedłużane włosy. Zapewnia komfort noszenia i utrzymywania niesplątanych włosów przez cały dzień.

Cena: ok 12 funtów


Moja Opinia:
Kupiłam szczotkę dzięki recenzjom na youtube bardzo zaciekawiona jak to cudo działa ogólnie mam włosy bardzo grube ciężkie i plączą się więc masakra ale ta szczotka mnie zdziwiła jak po jej użyciu moje włosy były gładkie i lśniące i takie mięciutkie :)



i jest naprawdę super gdyż:

+ świetnie rozczesuje włosy
+ zdecydowanie je wygładza
+ sprawia, że są lśniące i lepiej sie układają
+ wyglądają na zdrowsze i podobno TT tak działa, że poprawia ich kondycję
+ jest dosyć wygodny, choć ma dziwny kształt

minusy
na razie brak :)

7 komentarzy:

  1. Będę szczera- marzę o nim. Gdyby tylko nie był taki drogi.... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana! Zapraszam do zabawy :)
    http://sensesensibility87.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. w niedalekiej przyszłości mam zamiar zakupić to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą szczotkę. Używam jej od 10 miesięcy i nigdy nie zamienię na inna :)
    Zapraszam do mnie http://pat18s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zastanawiałam nad kupnem Tangle Teezer, a po Twojej recenzji napewno kupię skoro ma same plusy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już niedługo do mnie przyjedzie i będzie wielkie testowanie xd mam nadzieję, że sprawdzi się tak jak u Ciebie ^^
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń