poniedziałek, 13 czerwca 2011

BeneFit, Eyecon, Brightening Eye Cream (Rozświetlający krem pod oczy)




producent piszę

Rozświetla i redukuje opuchnięcia wokół delikatnej skóry oczu, zmniejsza zasinienia, nawilża i odżywia. Zawiera wyciągi ze słodkiego migdałowca i soku z jabłka. Do stosowania rano i wieczorem.

moja opinia :
cześć kochani ja kupiłam mniejsza wersje tego kremu która ma 7.5ml i zapłaciłam za nią ok 23 zł na allegro koszt pełnowymiarowego opakowania to ok 120 zł
wiec tak używam tego kremu około 2 miesięcy i jestem bardzo zadowolona zauważyłam duża poprawę świetnie nawilżył skórę wokół oczu i tagżę świetne ja wygładził worki zniknęły jedynie co nie zauważyłam to rozświetlenia ale poza tym krem jest extra naprawdę skóra wokół oczu wygląda dużo lepiej wiec polecam i przede wszystkim co jest w nim najlepsze to to że jest bardzo wydajny i szybko się wchłania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz