piątek, 10 czerwca 2011



MOJE PRZEDWCZORAJSZE ZAKUPY O CAŁYCH MOICH ZAKUPACH KOSMETYCZNYCH I CIUCHOWYCH POKAŻE WAM W NASTĘPNYM MOIM FILMIKU

PIERWSZE WRAŻENIE :
-base coat L.A. COLORS super wyrównuje płytkę paznokciową jednocześnie ją utwardza i wzmacnia koszt 1 funt
-pomadka RIMMEL w odc.010 summer angel w tym momęcie to moja ulubiona pomadka super nawilża a kolor jest boski :):)
-balsam GARNIER BODY -To super alternatywa dla osób którzy nie lubią sie smarować codziennie balsamami rzeczywiście nawilża 7 dni (miałam wcześniej próbkę tego balasamu wiec kupiłam duży super)skóra jest gładka i taka mięciutka pokochałam go zdecydowanie to mój faworyt :)
-żel DAVE-jest fajny ale wziełam go przypadkowo jak dla mnie za bardzo rozświetla skórę według mnie super by wyglądał na opaleniżnie:)
-NIVEA SUNKISSED SKIN -JESZCZE GO NIE UŻYWAŁAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz